1 december

Att jag inte bloggat över huvud taget första dagen den sista månaden året 2010, fy mig!
Men jag slutade kl 15, träffade saba och en halv timme senare var jag tvungen att ta bussen till träningen.
Det gick jättebra tycker jag. Fick lära oss en ny dans. Vi har juluppvisning snart, och eftersom våra tävlingsnummer är ganska svåra och bra, så får vi inte använda oss av det riktiga progammet förens på tävlingsmattan. Därför sätts CATS och COUGARS ihop för uppvisningen, med en ny koreografi, som vi jobbar på nu =D Jättesnygg tycker jag!

Idag har varit en liten blogg paus, som inte varar mer än tills imorgon!
Imorgon är jag back on track, nu ska jag kolla klart Greys & Anatomy ♥



Jag för... En sekund sen... GOD NATT
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: