ANDY WARHOL

Sådär! Nu känner jag mig så himla duktig. Precis gjort klart min bildanalys, så nu kan jag faktiskt ta det lite lugnare de sista två veckorna. Känns jättebra verkligen. Har vart lite stressigt det sista nu.
Det är en så otrolig känsla när man är klar med något till skolan som man är nöjd med =)

Skrev en bildanalys om Andy Warhol.
Både jag och min världsbästa kusin Daniella är big fans av Marilyn Monroe. Vi båda äger några tavlor av honom på Marilyn, så jag skrev om honom ♥ Det gick jättebra, tills jag kom till det viktigaste på hela arbetet: Analysen.
Allt funkade super, men analys är faktiskt svårt att skriva. Att skriva vad man själv tycker om personen, och skriva om utvecklingen inom konst osv.
Tillslut blev jag klar, efter en timma på bara analysen. Pjuewh =)

http://artisme.files.wordpress.com/2007/09/marilyn.jpg
Namn på tavlan: Marilyn Diptych, av Andy Warhol 1962
1 kommentar(er)
Anonym:
=)
2010-12-09 kl 18:14:52
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: