Dont hate, just love

Komentar: Zana! Jag förstår om det är svårt att skita i det men försök. Snälla? Hur jävla mycket bättre kan den människan vara? Han/Hon är säkert bara ledsna över sig själva och ledsna för att dom aldrig någonsin kommer kunna bli angels. Du har typ allt en angel behöver, längden? utseéndet & kroppen! Du är verkligen jättefin och det tycker jag du ska tänka på, ofta! Och så verkar du vara supersnäll också! Btw, du driver ff min favvoblogg! Thank you so much 4 beeing u!
Svar: Asså ååååh jag vill bara ge dig en super duper gigantisk kram! Du anar inte hur mycket denna komentaren betyder för mig. Jag blir nästan tårögd, på riktigt. Och det vill jag tacka för, att du peppar mig med en så otroligt fin komentar du skickade till mig. Tack så hemskt mycket. Du får priset för min bloggs finaste komentar ever ♥


Får bli en gammal glad bild på mig. Tack tack tack ♥







Kategori: Ingen 303 läsare









Körtelhelvete

MÅNDAG DEN 4 OKTOBER 2010, KL 13:56

Hej... Ni är säkert jättesura på mig... Men jag ligger hemma med körtelproblem...

Har 40 graders feber och äter pencilin tre gånger om dagen. Är tillbaka när det löst sig, puss




Kategori: Ingen 333 läsare











Dagen före skola

SÖNDAG DEN 26 SEPTEMBER 2010, KL 14:49

Hm... Söndag... Hatar söndagar...

Första skoldagen imorgon då på en vecka! Känns tråkigt att vara tillbaka. Skulle lätt stannat kvar en vecka till i Barcelona. för jag trivdes så jäkla bra där.

Men det är alltid skönt att vara tillbaka på plats här hemma igen.

Imorgon är det skola från klockan 09-15. Därefter stannar jag och Bellis på resurs till 16. Klockan 16:30. Fem skall vi gymma på SATS och gå på en klass, WOHO. Pepp kan man säga!

Nu skall jag och mamma sticka och hyra en film. CIAO




Kategori: Ingen 652 läsare









Home "sweet" home

LÖRDAG DEN 25 SEPTEMBER 2010, KL 13:54

I've missed my mum, I've missed my rabbit, I've missed mig iPhone, I've missed my blog

 




Kategori: Ingen 644 läsare









2 dagar kvar

TORSDAG DEN 23 SEPTEMBER 2010, KL 16:47

T-nkte blogga lite snabbt. Kommer hem p- l-rdag morgon s- oroa er inte




Kategori: Ingen 719 läsare









BARCELONA-BRUNK

TISDAG DEN 21 SEPTEMBER 2010, KL 21:40

HOLA, BUENOS DIAS

E faktiskt i Barcelona so vanliga bokstever blir det inte... Marcus min venn brunkar och e singel, wanna lick.

Skoja ba, e hyperventilerad av den her underbara resan. Vi har det grymt kul och resan har bara borjat. Shoppat lite hihi, och imorgon till stranden.

Okejdo, erkenner, det e marcus som bloggar tihi, zana skiter och hon e best




Kategori: Ingen 750 läsare











4 kommentar(er)
E:
Hur lång är du? Man måste ju vara minst 175 för att bli antagen som modell! Om du inte har längden kan du ju bli face-model. :)
2010-12-09 kl 21:19:18
Anonym:
åh lilla gumman vill bara krama dig aå himla hårt och berätta för dig hr jävla VACKER du är... önskar att jag såg ut som du!

dessutom verkar du vara så himla klok. önskar du va min vän <3
2010-12-09 kl 21:50:38
A.:
Åh vad kul, jag känner mig faktiskt lite hedrad, får vinna pris för finaste komentaren :D men viktigast av allt du blev iaf lite happy... :D Hoppas du kämpar för din dröm så kanske vi ses i La some day ;D
2010-12-09 kl 22:56:42
Linnea:
Du är vacker!!
2010-12-10 kl 07:10:45

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: