Från en som fått för sig att den vet

Komentar: Snälla lilla gumman du kan ge bara ge upp dina för hoppingar!!!! det kommer aldrig bli en modelkariär för din del. du är för smal och viktoria secret vill ha tjejer med muskler vilket inte du har! du har ju inte ens en röv
Svar: Du påstår att du vet =) Jag bryr mig faktiskt inte vad du tycker, dont care, avundsjuka. Nej, jag kanske inte har en så stor rumpa, kan jag hjälpa det? Det kanske är du som har en röv bred som en flodhäst ass =D Puss

3 kommentar(er)
Anonym:
men snälla sluta kommentera så jävla onödiga saker, alla vet att ni är avundsjua, zana ser asbra ut så sluta bara.
2010-12-10 kl 23:25:32
Anonym:
vilken idiotisk kommentar! Zana du är perfekt, fortsätt kämpa ♥
2010-12-11 kl 21:43:56
Anonym:
haha bry dig inte om såna, såna ska man ju bara skratta åt :)

du är asvacker! ♥
2010-12-11 kl 23:14:51

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: