Kändis

Heeeeej på er!
Gosat ner mig under täcker här hos Saba, ska sova här inatt, och gud vad mysigt vi haft det idag...
Vi träffadae några i min klass och umgicks, sen har vi bara åkt hem hit, och värmt oss.
Det är så fruktansvärt kallt ute =O.

Fick en komentar nyss där det stog att jag var med på en bild på Kenzas blogg: Ja jag såg det! Fick nämligen några samtal av dem jag var där med, och gud vad vi flabbade. Kolla bara min svamp mössa på bilden!

Jaja nu ska vi fortsätta gosa ner oss i täcken, snart ska vi upp och fixa lite chips och cola ♥



Ser detta ut som jag? Näeh, några konstig retugering
2 kommentar(er)
julia:
vad hände mellan dig & denielle?

var inte ni två jätte bra vänner i sommras?

skulle ni inte resa & sånt tillsammas?

tacksam för svar!

sjukt bra blogg!
2010-12-04 kl 16:57:34
Anonym:
härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se
2010-12-04 kl 17:40:17

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: