Min solstråle

Och JA det är han på riktigt.
Jag är medlem på en sida man får betala för att typ vara en del av fanclubben. Så det är jag, och där sökte jag mig in på en privat chat med Justin Bieber. Vi skrev lite småttm och jag har sparat varenda bild på min dator där hemma. Detta hände alltså igår kväll.

Idag gör jag detsamma, fast just nu chattade jag med flera på samma gång. Då loggade Justin Bieber in och gjorde mig till en Moderator.
Jag känner mig så hedrad. Det är bara 2 stycken på fanclubben som är moderators, och jag är en av dom.
Min solstråle vet nu vem jag faktiskt är ♥ Älskar dig min fina


2 kommentar(er)
Anonym:
hej zana!

har läst att du vill bli modell, vilket är jättekul. Jag har en vän till mig, elle ja.. Vi har inte så mycket kontakt för hon flytta till USA, men hon blev "upptäckt" utav en modellargentur, och hon bruakr ibland maila mig.. Det var inte alls som hon trodde, visst det är kul tycker hon, men hon får inte äta något, utan bara vissa saker, de ställer otroligt höga krav på henne.. Så det är inte så som man tror, Victoria's Secret Angels har fåååått så höga krav, hoppas du vet om det. För att vara modell är inte bara att ta bilder & gå catwalk, utan det är så mycket mer.

men om du tror att du klarar det, så är det bara att kämpa. Go zana!
2010-12-12 kl 14:02:39
Nathalie:
vad heter sidan? :D
2010-12-12 kl 19:11:10

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: