Nu kan jag ta det lilla lugna

Sedär, jag hann förbereda klart innan dom anlänt! Dem är inte här än så jag kan ta det lite lugnt nu tills dom kommer. Maten är klar, jag har städat mitt rum där dem ska bo medans dem är här, och plockat undan resten i lägenheten. Nu är dem välkomna hem till en kliniskt ren lägenhet ♥


Tänk att jag gjort maten själv? Hoppas det smakar!


Gud så mysigt mitt rum är. Trivs så mycket bättre när det inte är stökigt, men det hjälper ju inte... Säger jag alltid, men endå blir det stökigt. Får tänka på det nästa gång jag sliter ut alla kläder från garderoben på morgonarna!
Min moster och kusin har inte sätt mitt nyrenoverade rum, så ska bli kul att se vad dem tycker ♥


0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: