Rädslor

Har ni också något ni verkligen aldrig skulle vilja möta, eller aldrig skulle vilja hamna i? Rädslan.

Jag har faktiskt ganska mycket jag är väldigt rädd för.
Jag kan börja med ormar. Något jag är fruktansvärt rädd för, och något jag absolut inte skulle klara av att möta. Att vara i närheten av en orm skulle kunna få mig att svimma.

Höööööööga höjder. En höjd på typ 30 meter skrämmer mig inte, men högre än det får mig att vilja kräkas! Jag tappar kontrollen och vill bara komma ner så fort som möjligt.

Flygplan. Sen 2007 påväg till Frankrike har jag inte kännt mig bekväm i flyg.
Den gången vi skulle flyga dit, började det bli stora problem med flyget. Sakta men "säkert" började flyget tappa kontroll och falla rakt ner. När jag tittade ut genom fönstret såg det ut som att 99 % av vingarna skulle flyga av. Jag var så rädd. Vi var så rädda. Jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Flyget flög åt alla olika håll och roteringar den kunde. Sen dess har det vart jättesvårt för mig att flyga. Varje gång flyget roterar lite åt sidan, så bryter jag ut!




Två bilder på mig i Nice. Efter den hemska flygresan relaxade vi i Nice en vecka, och sedan var det dags igen... Jag ville fan inte på flyget!

Vad har ni för olika rädslor? Detta var tre av mina ♥

1 kommentar(er)
amanda holm:
Jag är lika rädd som du. När jag åkte denna sommaren med flygplan så var jag jätte rädd :/

Vi skulle tillbaka, så gick vi till hotellet och tog våra saker så svimmade jag nästan, kunde inte andas, sen när jag satte mig i flygplanet så ville jag ut från flygplanet, det var några av mina!
2010-12-05 kl 11:12:15

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: