Svar på komentar



Fråga: kan du inte ta ngn bild på dej när du inte gör en min?
Svar: Hej på dig med!
Jag tycker faktiskt att det är tråkigt att någon skriver sånt. Ni kanske tycker att det inte är något jag ska bry mig om, och att det inte är något taskigt med den komentaren. Men helt ärligt så tycker jag det. Det ser kaxigt ut, och vad du menar med den komentaren är att mina bilder inte är fina, eller hur?
Här kämpar jag med att bygga upp mitt självförtroende, och då är du tvungen att slänga in en sån komentar, onödigt...
4 kommentar(er)
Anonym:
nej jag mena inte alls så, jag vill bara se hur du ser ut på rikigt..
2010-12-06 kl 14:52:48
Anonym:
Jag tycker också att det vart onödigt att skriva så , jag tycker du är jätte fin hur du än gör . Så det finns absolut ingenting att klaga på !

Så varför skriva en sådan kommentar när du har suttit och skrivit jätte mycket om just självförtroende . Det kanske är så att den tjejen / killen inte är så fin som du !

2010-12-06 kl 15:54:10
Anonym:
Kan inte du lägga ut din önskelista? love your blog!
2010-12-06 kl 16:02:12
Monaheterjagmendukännerintemig:
Asså nu vet jag ju inte säkert vad personen i fråga menade, men jag tycker det verkade mer som om han/hon ville se en bild på dig där du t.ex. inte gör någon "grimas" utan ser helt "vanlig" ut. Nu vill jag inte att du tar detta som att jag säger att du gör grimaser hela tiden, jag menar bara att på många bilder t.ex. putar du lite med läpparna, gör pussmun, rynkar pannan, räcker ut tungan eller "drar ner" underläppen, eller ja, spänner ansiktet på något sätt. Sen har du ju självklart bilder när du inte gör sånt också, fast denna personen kanske inte sett dem. Jag vet faktiskt inte, men jag tror inte han/hon menade något illa egentligen, utan snarare inte uttryckte sig på rätt sätt. Personen kanske bara ville se dig som du oftast ser ut, alltså "avslappnad" i ansiktet. Haha, jag låter så fuckad nu, men jag hoppas att du förstår hur jag menar. Om personen menade något annat tycker jag du bara ska skita i det.

"Be healthy and fuck everyone!"
2010-12-06 kl 22:17:24

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: