Tidsinställt inlägg till er!

Tränar förmodlingen på flickisar eller programmet just nu hehe, men tänkte uppdatera med ett tidsinställt inlägg ♥
Slutar klockan fem idag så lär ju vara hemma runt 6 tiden...

Fick en jättesöt komentar där det stog att jag verkligen har utseendet för att bli modell, att jag har allt för att kunna bli det, och varför jag inte försöker med några modellargenturen nu!

Såhär är det! Jag har jättedåligt självförtroende tyvärr (...) Jag jämför mig med andra och ser bara de dåliga jag bär runt på.
Min absoluit största dröm är verkligen att bli modell, och jag ska göra mitt bästa för att lyckas. Ska följa ditt råd och leta upp fler modellargenturer ♥ Tack så mycket för att ni är så söta mot mig, det värmer verkligen och hjälper till mycket på traven. Tack tack tack!









3 kommentar(er)
mmarie:
tycker synd om dig att du har så dåligt självförtroende.. har sagt detta flera gånger men måste säga de igen, du är otroligt fin! jävligt vacker människa från insidan &ut!
2010-12-05 kl 17:30:03
URL: http://duvetmarie.blogg.se/
Amanda:
brunett med fräknar så rätt!



(and that's you)
2010-12-05 kl 17:47:12
Anonym:
kan du inte ta ngn bild på dej när du inte gör en min?
2010-12-05 kl 18:50:19

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: