Tjingalong

Hej bloggen!
Sitter här hemma nu och har precis pluggat 2 timmar matte, duktigt? En fredag? Im proud.
Klockan 19 ska jag träffa Saba och goshigosha lite hade jag tänkt.

Men nu hade jag tänkt berätta hur min dag sätt ut.
Efter skolan (14:00) åkte jag in till stan med Bella Bea Vera och Frida, där vi möttes av världens längsta kö till Kenza som var och hälsade på oss i Göteborg.
Jag har alltid trott att äsh hon är säkert jättevacker, men kanske lite vackrare på bilder. Men ska jag vara helt ärligt så var det nästan sjukt hur vacker tjejen var. Finare i verkligheten än på bilder till och med, helt klart! Jättevacker verkligen ♥
Men vi orkade tyvärr inte vänta i den 10 km långa kön, så vi ställde oss på sidan, där vi hamnade ungefär en halv meter ifrån henne. Så vi nöjde oss med det =) Åkte sedan hem, och ja... Pluggade!

Nu måste jag börja fixa mig, drog på mig mjukiskläder innan plugget. Hade inte tänkt träffa min vän såhär, hehe =D
Därefter sover jag hos henne, och imorgon klockan elva har vi träning.

Nu känner jag att det blir ett väldans lång inlägg, hörs snart igen med några svar på komentar!

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: