ZANA BIEBER

Vad ska jag ta mig till!
Jag blir sjuk hela tiden... Och om bara några dagar åker jag ner till mina kusiner i Norge. Betyder att jag kommer att vara sjuk där också? Jag som längtat, och så blir jag sjuk i sista sekund...

Jaja. Är i alla fall hemma från skolan idag. Imorse när jag vaknade kunde jag knappt prata. Min röst var helt veck, och jag kunde knappt svälja så svullen min hals var. Jag får hoppas att det bara är en kort förkylning!

Igår i skolan fick vi äntligen våra skoltröjor + byxor. Vi är skitnöjda och dem kunde inte blivit bättre. Måste faktiskt också säga att det är jag som har gjort trycket på tröjan =D


Byxorna kunde inte blivit snyggare

Visst blev den bra? Ser ni att loggan är look a like ABSOLUT VODKA?
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: