Dags för ett par nya

Sitter och kollar runt på olika internet sidor efter iphone skal. Har 15 stycken exakt, men aldrig räcker det... Jag tycker det är viktigt med en så söt iphone som möjligt :)


Detta ska jag beställa hade jag tänkt! Endast 150 kr. Jättegulligt tycker jag, fast endå stilrent. På detta skalet är det också en plastframsida, så man inte behöver hålla på och strula med olika sorters plast för repor, superduper


De här svingula skalet tyckte jag var skitballt. Måste jag bara ha. Kostar 199 kr och går att beställa på nätet!
2 kommentar(er)
Linnea:
Jag har jätte svårt att hitta snygga Iphone 4 skal! Vet du nånstans där man kan hitta snygga skal i göteborg? Alltså inte dom där tråkiga en-färgade-plast skalen!

Kram
2010-11-12 kl 23:46:54
amanda:
SNYYGGT
2010-11-13 kl 10:55:34

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: