*



Pälsmössa! Så snyggt tycker jag.
Har själv köpt hem en och jag älskar den. Skitskön, skitvarm, skitsnygg! Allt i ett.
Tyvärr är dom nu slut på FIORUCCI i både svart och vit, så vet inte riktigt vart man kan köpa dem.
De är lite dyra, men absolut värda priset. Nästan så att man vill ha på sig den här hemma =D
Priset är olika. Man kan hitta från 1500 till 5000 kronor, det beror helt på.
Jag tycker i alla fall att man ska köra på en äkta! Även fast det är väldigt hemskt, jag vet...

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/00853/cafe1_853522a.jpg
Den här var ju jättelik min!
1 kommentar(er)
amanda:
Det är verkligen galet snyggt! Men asso tvekar för att det är så hemskt! Har en egen kanin hemma också..



GRYM BLOGG!
2010-11-13 kl 10:50:38

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: