*



Den här jackan gör mig galen... Fullständigt galen...
Har länge funderat på att köpa den. Var inne med mamma och testade och hon sa själv att den
är något obeskrivligt snygg. Jag ångrar att jag inte köpte den, men jag tänkte som så att ALLA har jackan,
och det tycker inte jag om. Vart man än vänder sig i stan så är det någon som har den! Så jag vet inte.
Men ååååh vad nice den är. En jacka jag inte skulle tacka nej till. Även fast den inte ser sådär jättevarm
ut så är den det. Tål blåst och vatten, så tror nog att den ska funka under vintern. Kanske inte om man ska rulla runt i snön och åka pulka med den, för det vill man dessutom inte heller. En jacka får mellan 8-18000 ska man inte leka med, eller? =D Tycker inte jag i alla fal... Finns att köpa på FIORUCCI & Raglady mm.

2 kommentar(er)
Anna:
Din blogg är grym och du är as bra på att uppdatera!
2010-11-13 kl 22:17:29
AManda:
Mmmmm belstaff
2010-11-14 kl 12:48:37

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: