Its tuesday

Hello everyone.
Kom hem för ungefär en timma sen och ska strax strax äta. Är vrålhungrig.

Idag har varit en lugn dag, inte likt tisdagarna annars, men jättehärligt har det vart!
Klippte håret idag =D Nu är ni säkert sugna på att se hur det ser ut eller hur?!
Jag är helnöjd, men det känns endå lite ovant.

Köpte med mig ett schampo och en stickad tröja också. Nice!
Hoppas ni haft en bra dag, för det har jaaaaaaaag ♥



Schampot går att köpa i nästan alla frisörsalonger, men inte i butik eftersom de är beställda från LA (Dit jag snart flyttar med min älsklings kusin Daniella, hehe...)
Min frisör rekomenderade den starkt, så körde på det denna gången. En sådan burk kostar 299 kr!
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: