Mitt första tidsinställda inlägg

Ska bli kul att se hur detta funkar!

Ligger säkert och sover så gått i min stora säng just nu. Idag ska jag vara med min kära Olivia. Vi ska vell som vanligt hänga på Mcdonalds ha-ha. Därefter är tanken att jag ska sova hos henne och ha myskväll med massa gått och tjockt. Låter vell som en gó idé va?

Vid ett halv två så åker jag som sagt in till stan och möter henne. Ska beställa hem en jackan från Polo Jeans Parka hade jag tänkt. Fruktansvärt snygg var den, och när jag såg den idag så blev jag totalkär i den. På tisdag ska den finnas i butik, och då ska ni självklart få se den.
Hoppas verkligen att jag håller igång bloggen nu, än så länge är det jättekul! Och jag måste verkligen lära mig mobilblogga... Hur fasiken gör man?

C ya later med massa uppdatering


Här har ni henne. Visst är hon vacker?
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: