Mysa med moder

Är riktigt trött nu. Varför så tidigt?
Snart är lovet slut och det är så himla jobbigt att tänka tanken av att skolan är igång snart igen. Jag orkar verkligen inte. Inga krafter, ingen lust. Skulle behöva en hel vecka till, minst.

Jaja, vill man bli något när man bli stor och lyckas så får man kämpa även fast man inte alltid vill. Jag är skitagöra trött nu och ska lägga mig i soffan med mamma och sätta på någon gó film. Jag tänker inte röra en tå från soffan på någon timme. Ska bli gött. Vi hörs imorgon med färska nya inlägg. Puss och kram


En bild från förra fredagen hemma hos Erica med några klasskamrater och
en mycket lyckad kväll må jag säga. Älskar mina tjejer
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: