Tråkig onsdag

Godmorgon!
Nu undrar ni säkert varför jag säger godmorgon klockan snart 12, och inte är i skolan?

Imorse när jag vaknade kändes det som att mitt huvud var lika stort som hela jordklotet. Det går nästan inte att beskriva känslan. Det kändes som att huvudet skulle sprängas...
Jag ringde mamma och hon sa de att man kan få sånt här några veckor efter man haft körtelfeber, så jag fick ta en ipren snabbt och lägga mig igen.

Nu känns det lite bättre eftersom jag tagit en till tablett! Ligger i soffan och bara slappar. Känner att jag verkligen behöver det efter all stress ♥ Det kan ju bero på stressen också.

Det blir ingen träning för mig idag eftersom körtelfeber-huvudvärk inte är någon vanlig huvudvärk. Man kan faktiskt däcka av på träningsmattan om man tar i för mycket, vilket man måste göra i cheerleading
Jag som så gärna vill träna :/ Ush!

2 kommentar(er)
Amanda:
Snygg chey & HERRE VILKET SNYGGT HÅR!
2010-11-24 kl 14:54:41
titta på din mamma!:
Nice hår zano =) God bedring <3 Jeg har også vært dårlig i dag =( I hate it!!!
2010-11-24 kl 17:38:42

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: