Vad jag tycker om...

http://paow.se/wp-content/uploads/2010/11/Paulina-Starborn-Ung-och-Bortsk%C3%A4md02.jpg

Dagens looser: Olga helt klart! Som ni kanske inte vet, så är hela ung och bortskämd en bluff? De blev påtagna och var tvugna att erkänna detta i tidningen, och detta märkte jag redan från första programet. De flesta spelar väldigt väldigt dåligt och man märker verkligen att allt bara är ett spel, vilket är tråkigt. Hade vart kul och se små unga såhär bortskämda =D Men Olga är verkligen katastrof, från min sida.

Min favorit: Helt klart JP. Han är min favorit, och jag kan inte riktigt fatta varför han kom med de tre värsta? Han var en av dom som verkligen gjorde allt han behövde och kämpade på så gått han kunde. Han tog till och med Olgas uppgift att tvätta toaletten!

Sämsta förklaringen: "Ahjo jag tycker dåvah att huset skulle bli så mycket bättre och lugnare utan Jean-Pierre assåh, Han är överallt va, Jag vill helt enkelt att han ska ut ur huset".
Där blir man nästan lite irriterad? Det handlar vell inte om Ung och sprallig? Han gör sina sysslor han får, och det är vad det går ut på. Sen tycker jag att det är upp till honom ifall han vill ha uppmärksamhet eller vad det nu kan vara :)

Nej nu ska jag kolla på ennu ett favoritprogram, I ♥ Pansionärsjävlar. Och outfit får ni imorgon efter skolan!
1 kommentar(er)
Anonym:
haha jaaaa..

olga är blä :(
2010-11-15 kl 23:30:18

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: