Idag hittade jag något finfint ♥

Hej vänner
Sitter i köket just nu och käkar godis. Det förtjänar jag verkligen! Denna veckan har jag hållt mig borta från smått och gått, pizza eller liknande. Bara nyttig mat. Har verkligen tänkt på vad jag har stoppat i mig =) Och det lönar sig faktiskt. Märker att godissuget inte är detsamma som det var innan.

Idag i stan hittade jag en jättefin tunika/kofta som jag köpte hem. Inte så mycket mer än det, förutom två Bodyshop krämer. Finns det något bättre än att precis ha duschat, kräma på sig en fruktig kräm och lägga sig i en nybäddad säng?!
Ikväll ska jag mysa framför teven hade jag tänkt. Det är snart skola så får vila ut mig det sista nu innan det är dags att köra igång hårt igen. Jag vet inte hur jag kommer att orka =( Måste börja ta tag i öppna husen innan det är försent också... STRESS!


Hunky Dory

1 kommentar(er)
Anonym:
Vart är hunky doryn köpt hihi? :D



Kram
2011-01-09 kl 20:11:05

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: