Please please please....

Jag skulle himla gärna vilja ha lite hjälp med en sak... DESIGN!
Har haft min nuvarande alldeles för länge och skulle bli så tacksam ifall någon där ute skulle vilja göra en riktigt bra design till mig. Något i stil som den här http://ohstlin.se/ ♥

Menar inte att designen ska kopieras av hennes, utan STILEN på den. Ljusa, mjuka, goa färger och mysiga bilder med något fint textsnitt. Den som gör mig denna tjänsten vore en ängel! Kanske väntar en present till den personen...
Designen kan ni sedan skicka till: [email protected]
Kram
1 kommentar(er)
Anonym:
Hej du zana, din blogg är jättebra!

Men jag funderar på en sak, du ska ju åka till London och kolla på Justin Bieber den 14 mars, funderar också på det men jag går i nian som du också gör och det är ju ett nationellt prov i NO den 16:onde och jag hade tänkt att åka hem den dagen, hur ska du göra? Du behöver inte svara i bloggen, du kan maila eller något. Men du måste inte :)

Hade varit väldigt tacksam för svar iallafall!

2011-01-04 kl 21:40:57

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: