Ang. Cheerleadingen



- Brukar inte du ha cheerleading på söndagar?
- Hej! Jag älskar din blogg, den äger! Men jag undrar, har du slutat i cheerleading? Kram

- Visste att den frågan skulle komma när som helst. Valde att inte skriva någonting om det, men eftersom ett flertal har frågat, så kan jag nästan inte skita i det. 
Ja, jag har slutat. Pågrund av en hel del. Jag slutade inte för att jag tröttnat. Jag älskar fortfarande cheerleading, och det var sporten jag verkligen brann för. Men detta får GCO stå för måste jag erkänna.
Mer än det kan jag tyvärr inte säga... Och tack så hemskt mycket, vad kul att så många tycker om att läsa min blogg ♥











Även fast det var tvunget att bli såhär, så kommer jag alltid att ha minnena med mig.
1 kommentar(er)
Anonym:
vad har hänt mellan dig & denielle? skit grym blogg!!! tacksam för svar <3
2011-02-01 kl 00:21:55

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: