GÅTT NYTT 2011



Hur kænns det gått folk? Två tusen och elva, redan. Gud vad tiden har gått fort alltså. Det har bara susat førbi!
Ett enda år kvar hær på jorden... 2012 ær det slut på levandet... Nesh jag skoja bara =D Allt det dær snacket ær bara "tull".

Førlåt før min otroligt dåliga uppdatering, men igår var det nyårsfirande med slækten och då vill man inte sitta bunden vid datorn. Men nu ær jag tillbaks och ska førsøka blogga så mycket jag bara kan æven fast jag ær hos mina kusiner i Norge.
Och idag blir det påfyllning! Mina andra kusiner från Sverige annlænder hær kl 16:00. Ska bli kul att få træffa dem också ♥
Ska førsøka fixa lite bilder och lægga ut från igår!
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: