Lite svar medans jag vilar från städandet...



Vart kommer tröjorna ifrån?
- Basictröjorna kommer från MONKI!

Vad kommer ringen med fjärden ifrån & vad kostar den?
- Ginatricot för bara en hundring. Visst är den läcker?



Har du sytt den själv? Eller varför är det en "zanavariant" kram på dig.
- Precis! Jag har sytt den själv på typ 3 syslöjdlektioner. Så jäkla go...

http://tonjelie.blogg.no/images/556330-6-1259498148457.jpg
Hej skulle vart jätte snällt om du kunde svara på vilken storlek du har på din skoltröja?:)
- Det är storlek M! De krymper väldigt mycket i tvätten, så tog en större storlek, och det funkar perfekt.

Pluggar du matte varje fredag?
- Hm... Jag pluggar matte när jag behöver? Minst 3-4 gånger i veckan? Inget speciellt =)

Hur lång är du?
- 1.74
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: