Monday, dear monday

Godmorgon!
Skola idag... Inte sådär jättepepp, men att få träffa alla vänner är alltid kul! Men hade endå inte suttit fel med en sovmorgon.

Slutar klockan tre idag, och därefter kan ni kanske gissa vad planerna är? Träna. Kör bodycombat imorgon, och innan det kör jag lite eget i gymmet. Hoppas jag kan bidra med massa roliga inlägg. Det är vad jag ska försöka med i alla fall. Men hoppas att ni förstår att det kan bli väldigt svårt. Längtar som tusen efter min egna dator jag kommer kunna bära runt på och blogga =D

Nu springer tiden iväg och jag måste göra detsamma till spårvagnen. Spring spring!

1 kommentar(er)
Anonym:
hur långt har du till skolan?

tack för en grym blogg!
2011-01-31 kl 10:35:32

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: