Nails

Sitter med handen i en skål jag blandat vatten och olivolja i. Tänkte ta hand om mina torra och äckliga händer och nagelband. Dem är så sprucka så det gör ont...

Det är faktiskt ett tips. Att en gång i veckan "behandla sina naglar hemma, enkelt med lite olivolja och vatten. Dem blir så mycket bättre, och nu kan jag verkligen inte skriva vidare med bara en hand och 5 fingrar, ha-ha

2 kommentar(er)
-:
Hej zana!



Jag tycker det är så himla inspirerande att se dig brinna för det du vill bli, antar att det är modell? Jag ser verkligen upp till såna! Och dessutom tror jag du har stora chanser att bli det också! Keep it up!



Men min fråga är, eftersom du pluggar väldigt mycket och du ska börja i gymnasiet i år, vad är det för linje du ska ta? Och vet du vilka gymnasium du ska söka in till? Skulle va kul att höra, bor nämligen också i Göteborg fast har ett år kvar i högstadiet! ;)



Kram på dig.
2011-01-30 kl 17:46:44
Anonym:
alltså, jag tycker om din blogg, den är jättebra och så (fortsätt på samma sätt bara ! ^^), men en sak som iaf jag stör mig på är att du skriver "dem" hela tiden när det ska vara de/dem... grejjen är ju att det inte funkar att alltid skriva dem, så om man inte kan skilja på de och dem så funkar det ju perfekt att skriva dom istället :3

hoppas inte du blir sur eller något, för det är liksom bara ett tips ! har märkt att många bloggare skriver dem istället för dom, men ahh... kanske inte bara jag som stör mig lite på det ?

whatever, det var det jag skulle säga !

kram ! ^^
2011-01-30 kl 22:10:19

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: