Need to think positive

Nu får jag ta och rycka upp mig lite... Har trots allt en blogg att ta  hand om. Så ska i alla fall försöka blogga som vanligt igen! Förlåt för mitt lilla break här på bloggen, men jag behövde det verkligen.

Idag har jag i alla fall vart i skolan till halv 2, och därefter åkte jag in till stan en snabbis och köpte med mig en ny penna och en kalender. Sedan var det raka vägen hem och göra lite matte i någon timma. Eftersom jag vart så duktig hela veckan med mat och träning, så har mamma köpt hem lite naturgodis, cola & vanligt godis till oss.
Jag gick på pass på söndagen, måndagen och tisdagen. Imorgon ska jag på Zumba och på söndag har jag träning. Har inte fått i mig en enda godis eller dricka. Har istället kört på vatten och nyttig mat.
Detta är ett stort steg för mig, så jag är riktigt nöjd och trodde aldrig att jag skulle klara av det ♥





0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: