PORES BE PURE





Har inte rikigt varit min dag idag. Huvudvärk och ont i magen, på samma gång. Attans!
Innan skoldagen var slut bestämde jag mig för att ha min så kallade relax kväll. Ligga i badkaret med ansiksmask. Kokhett vatten och bara slappna av.
Känner att jag verkligen behöver det idag. Så det är vad jag ska göra nu! Åkte snabbt till stan innan och köpte med mig denna ansiktsmask. Aldrig provat innan så vet inte vad resultatet kommer att bli än. När jag ändå var där köpte jag också med mig en hudsalva. Ny design, men alltid lika bra. Mina läppar har torkat ut denna äckliga vinter...

1 kommentar(er)
bea:
heeeey jag bloggar igen zaniiii :o
2011-01-25 kl 18:14:38
URL: http://beadesirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: