Ska börja med dagens skämt...

"Hahaha varför har du suddat bort lite av ditt ben där uppe? Tard"
- Herregud, det här måste vart den kommentaren jag skrattat åt mest av alla, i min bloggs historia. Att jag skulle "sudda" bort lite mellan mina ben på en bild? Finns ingen sanning i detta, och det ska jag strax bevisa för dig.
På mitt bildprogram på datorn valde jag att göra om bilden med lite skärpa, inget annat. Har inte klippt ut, gjort mig smalare över huvud taget.



Här kan ni även se på mina gamla outfits, att det INTE redigerat mellan mina lår.
Jag är smal, och förstår att du kan vara lite småavundsjuk. Hade jag också varit om ajg inte var jag!


1 kommentar(er)
Anonym:
Skitsnyggt bälte! vart är de köpt? :)
2011-01-19 kl 17:09:03

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: