Svar på kommentar



"Asså helt seriöst haha, man ser verkligen att du kopierar andra med dina kläder.. Snälla? Kom på något eget haha"
- Det här är så patetiskt att jag sitter och skrattar åt kommentaren... Är det någon som äger "min" (som du inte tycker att jag har) klädstil?
Varför beställs det inte bara ett plagg av varje i butikerna, som bara DU kan köpa? FÖR ATT ALLA HAR RÄTT ATT KÖPA PRECIS VAD DET VILL. Det är ingen som kan bestämma att "Det här är mitt plagg, som ingen ska köpa. Köper någon denna, så är han/hon en härmapa". Den personen borde i så fall mogna upp och inse att man inte äger alla klädesplagg i butikerna. Köp upp hela stan i så fall, om du ska tala om för mig vad jag ska köpa och inte köpa för att "kopiera" någon annan. Jag köper det jag tycker är snyggt, thats it. Du kanske har ett eget lager där hemma med kläder som bara du har i hela världen. Eller? Tror inte det va.
1 kommentar(er)
Anonym:
Tycker verkligen att du har jätte fin klädstil , jag menar .. man måste ju ha likadana kläder som vissa . Eller ska man börja designa sina egna kanske ?

Jag tycker absolut inte att du ska ta åt dig , för du är fin precis som du är .

Du är även jätte söt & du vågar vara dig själv & bjuda på dig .

Brukar läsa din blogg varje dag , så ta inte åt dig av vad andra säger .

Du duger precis som du är !
2011-01-07 kl 23:55:32

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: