"Vad hände med uppdateringen?"

Ja vad har igentligen hänt med min uppdatering...
Har inte hunnit blogga för att jag vart på vägen hem. När jag äntligen var framme i Göteborg var inte det första jag tänkte på att sätta på datorn och blogga.

Men nu ska allting vara som vanligt, och jag ska blogga som jag gjorde innan jag åkte till Norge.
Ber hemskt mycket om ursäkt för att det vart som de vart, men kan inte hjälpas ♥
Kom precis hem från stan med Bella Erica och Bea. Tog en mysig fika och umgicks. Saknat dom så! Nu är jag hemma och ska hjälpa mamma med någonting på datorn. Hörs senare =)
2 kommentar(er)
Anonym:
skulle du kunna tänka dig o träffa en läsare? typ ta en fika eller så ;b



förresten, din blogg är grym!
2011-01-04 kl 18:32:23
Jessica&Denise:
din blogg är ruggigt bra :)



hoppas du håller dina löften också.

trevlig kväll

kramar
2011-01-04 kl 19:41:52
URL: http://denochjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: