Svårt att beskriva..

När jag säger det så tycker människor att jag är dum i huvudet. Men jag är faktiskt seriös. Jag är kär. Kär kär kär i honom, på riktigt. Och jag vet inte hur jag kan blivit kär i någon jag inte känner. Men jag älskar honom.
Skulle göra precis allt för att träffa den här killen. Bara få en kram. Bara få höra hans röst, bara få se han le mot mig. Jag vill att han ska veta vem jag är, för jag älskar honom.
Varje gång jag ser honom så stannar mitt hjärta i några sekunder, och sedan börjar vatten rinna ner från mina ögon. Fattar inte varför livet ska vara så orättvist ibland. Det är så jävla jobbigt. Du är min största dröm.


That should be me, holding your hand...

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: