1 FEBRUARI

Hann inte göra ett inlägg imorse pågrund av alldeles för lite tid... Nästan så att jag kom försent till min första lektion!

Nu är jag i alla fall i skolan och idag är jag verkligen trött. Har inte fått någon bra sömn alls, så känns som att jag kommer få kämpa mig igenom hela dagen rijält. Efter skolan väntar även träning! Idag ska mamma piska på mig =D


Härlig bild på mig och Beadesirees.blogg.se ♥
3 kommentar(er)
bea:
JIPPIIIIIIIIIII jajaja :) <3
2011-02-01 kl 11:02:40
URL: http://beadesirees.blogg.se/
Anonym:
vad har hänt mellan dig & denielle? skit grym blogg!!! tacksam för svar <3

2011-02-01 kl 21:00:18
Anonym:
vad har hänt mellan dig & denielle? skit grym blogg!!! tacksam för svar <3

2011-02-01 kl 21:00:47

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: