Cant take it

Jag lägger snart ner bloggen. Jag orkar inte att ni trycker ner mig på det sättet en del av er gör. Jag kanske inte har den bästa stavningen på alla ord. Men jag är 15 år gammal? Jag försöker åtminstone att bidra med bra inlägg. Jag älskar att blogga, men när ni ska hålla på och förstöra så orkar jag nästan inte mer... Jag är fortfarande den jag är och om ni inte gillar det, så gör ni inte det. Men håll det för er själva, för alla människor på denna jord kan inte passa just dig. Det är inte värt att blogga, för mig i alla fall ifall folk ska kränka ner. Onödigt eller hur? Jag vill ha posetiva kommentarer, och posetiva läsare.
Jag bloggar inte för att bli känd, därför gör det ingenting ifall det blir mindre läsare på min blogg, bara ni "haters" slutar läsa min blogg. Ni vinner ingenting på det. Jag får mer besökare för varje gång ni tittar in, så erat hat blir till min fördel.

3 kommentar(er)
Anonym:
Du skriver fan bra för att vara 15 år.

Kolla bara på alla tonåringar hur de skriver i sina bloggar. De har inte ens stor bokstav efter punkt.

Visst, folk må klanka ner på dig för att du stavar fel men glöm aldrig att du är 15 jävla år och det är faktiskt ingen svenska lektion genom bloggen!

2011-02-08 kl 13:07:07
Anonym:
Ta inte åt dig av dem avensjuka idioterna! Din blogg är hur bra som helst. Och som jag har kommenterat innan i mina ögon är du perfekt:) Tack för en bra blogg!
2011-02-08 kl 19:26:04
Anonym:
Har sagt det förut men jag säger det igen, känner dig inte men jag tycker du verkar vara en grymt go tjej! Det är så irriterande med hatkommentarer, men hur patetiskt är det inte liksom? Du sitter o berättar om ditt liv med bilder och står för dina åsikter medan de anonyma inte vågar erkänna vilka dom är eller varför dom tycker som dom gör. Jämför och se vem som är starkast och mognast? Står alltid på din sida oavsett om jag inte känner dig eller inte. Stor kram på dig! :)
2011-02-08 kl 23:02:39

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: