FIGHTERS



Hej hej hej!
Kom precis hem från gymmet. Duschade där och nu känner jag hur mycket magen skriker efter mat. Jätte jätte hungrig, så äta är vad jag ska göra nu.
Sedan borde jag nog bara slänga mig i soffan framför teven och vila. Gick inte bara på ett pass idag, utan två. Jag är grym alltså, och pricken på i:et idag är min kämpe Vera som hängde med mig idag på både Bodycompat OCH Bodypump. Riktiga kämpar!

Hoppas eran dag har varit bra. Min har varit kanon. En ganska så lugn dag med nationella på förmiddagen med följd av B-språk och SO på eftermiddagen. Men ni som läser min blogg, vet att det imorgon är min favorit dag! YIPPIE ONSDAG ♥ = Textilslöjd hela förmiddagen.

Vill inte irritera magen något mera nu, den skriker så grannarna hör, smaklig måltid!
1 kommentar(er)
veko:
Fan vad vi är grymma, love <3
2011-02-09 kl 12:56:31
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: