Gästbloggare

Amen tjenare alla zanaälskare!

Min Zana sprang iväg till musiken för hon ska dansa på en kabaré, så jag passar på att berätta lite saker som vissa kanske inte vet om henne! ;)
Zana är den mest underbara personen som finns. Hon är hur omtänksam som helst, hon är hur snäll som helst, hon är hur rolig som helst, hon har världens bästa humor, och jag älskar henne över hela mitt hjärta. Zana är en person som alla borde ha i sitt liv, en person som finns där för en, som man vågar lita på och som man alltid har kul med. Jag kommer ihåg när vi träffades för 4 år sedan. Hon hade en gul jacka på sig och var lite i fjortisstadiet... (det var iof vi alla) Heheheh... Aja, det jag och Zana har gått igenom är inte lite. Vi kom från helt olika skolor, vi var helt olika varandra, men det var därför vi passade så bra ihop. Vi lärde varandra saker och stöttade varandra och nu är vi så himla tajta! Och jag ångrar inte en minut, inte ens då vi bråkade som värst! Alla bra kompisar måste ju kunna bråka? Om man sedan hittar tillbaka till varandra är det ju meningen att man ska vara kompisar.

Om du som läser detta kanske inte känner dig så säker med en av dina kompisar, sluta inte kämpa. Om du vet att hon/han är en bra person egentligen, kämpa förfan! För jag lovar er, det är det värt!

Men shit vem är jag? Jo, jag heter Vera... Haha... Om ni vill veta mer får ni gärna kika in på min blogg! Klicka här!

Älskar dig Zana, du är bäst.
2 kommentar(er)
Anonym:
hur länge var ni ovänner :d?
2011-02-09 kl 17:25:52
veko:
Asså vi har aldrig vart ovänner en längre tid, högst 2 veckor kanske! Sen kan vi inte vara sura på varandra längre så börjar vi snacka om problemet och så är allt löst :) Kram
2011-02-09 kl 20:05:32
URL: http://veko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: