Nationella proven är igång!

Hej på er...
Ni som inte borde ta åt er för inlägget innan behöver inte göra det heller. Jag tänker inte på alla. Jag tänker på dom som inte har något annat att göra än att kritisera mig och min blogg.
Ni andra läsare, ni är fantastiska och tack så hemskt mycket för att ni står på min sida.
Kände endå att någon gång i mitt liv måste jag få säga vad jag tycker och tänker, för jag tror inte någon av er där ute skulle tycka om att försöka uppdatera så gått det går, medans man ska läsa 50 kommentarer om dagen, där hälften är negativt. Hoppas det blir förändringar på det. Jag är ingen hemsk person.

I alla fall! Sitter i skolan nu och har precis gjort första delen av nationella proven. Svenskan del 1 är nu färdig, och det känns jätte bra. Svenska nationella är dock det enklaste provet, så svårare kvarstår!
Efter skolan har jag lovat att ta ett städ på skolan för en familj, så tjäna lite pengar och sedan direkt till gymmet.
Idag ska jag gå på mammas Bodypump pass, så extra peppad =D

Älskar den här bilden på mig. En sommardag vid havet. Bilden är tagen på språkresan i Isle of Wight 2009

1 kommentar(er)
Anonym:
Kan inte du berätta i ett inlägg om hur det var att vara på språkresa?

Var engelskan jätte svår att förstå?

Vilket bolag reste du med?

Fick man lätt vänner?

Längtade man hem?

Var man i en grupp eller kom man ibland utanför?

Hur var det att bo som en främande familj?



TACK :D
2011-02-08 kl 21:46:32

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: