The sun is shining

Godmorgon!
Vaknade alldeles nyss av att solen stekte rakt in genom fönstret, och det kändes som att sommaren äntligen var här! När jag öppnade ögonen märkte jag att det inte var som jag trodde...

Hoppas ni sovit gått. Jag har sovit som en prinsessa.
Jag brukar ganska ofta vakna mitt i natten, men inatt var det felfritt!
Måste räkna lite i min mattebok nu på morgonen eftersom att jag besökte IHGR igår och inte hade vanlig skoldag. En timme och en halv ska jag göra det och sen sticker nog jag och mamma till gymmet och tränar lite!
Blev inte av igår, så får göra det idag istället =D Har blivit ganska regelbundet med träningen nu, superbra.

Nej men nu ska jag äta lite frukost, min mage skriker efter mat!

DSC09268

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: