Vad är det för fel?

Nu blir jag trött... Gjorde ett inlägg imorse innan jag drog till stan med mamma, och ett inlägg innan jag hoppade i duschen efter shoppingen. Och dom har inte kommit upp på bloggen?
När mitt internet äntligen funkar, ska det vara någonting annat som ska strula. Hoppas att detta inlägg åtminstone kommer upp på bloggen, så ni vet vad som försigår.

Har i alla fall kommit ur duschen nu och ska strax packa ner mina träningskläder för imorgon, i min nya träningsväska! Åh vad jag älskar den.
Fick med mig en urball byxdress hem, några Björnborg och Svea trosor, ansiktsprodukter, och smycken. Jag är nöjd med dagens köp, och ska snart visa er min väska! Urläcker.
0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: