28 januari

Åh jag blir så ledsen... Sverige förlorade mot Frankrike på semifinalen, men borde vara riktigt glad endå. Killarna har tagit sig ända dit, och ska nu tävla om tredje plats i VM. Det är riktigt bra.

Träffade inte Saba efter skolan, istället stack jag och tränade med Bella. Blev Bodycombat, och jäklar vad vi tog i idag alltså! Vi var helt genomsvätt...
Därefter tog vi oss till 4-gått och jag köpte med mig ett kilo godis. Ringde mamma och fick som svar att en pizza vänta där hemma, så jag tog mig hem så fort som möjligt. Hade inte ätit pizza på ett halvår, så det var de godaste jag ätit på länge =O

Myser i soffan framför teven med godisskålen. Inte så mycket kvar, bra dock. Så det inte småäts imorgonbitti vilket jag är en höjdare på! Nu ska jag fortsätta mysa med mamma, sedan sova. Vi hörs imorgon bitti när jag vaknat. Imorgon spenderas dagen med Bea och Bella. Förmodligen träning igen ♥

Riktigt sliten bild på mig idag...





1 kommentar(er)
titta på din mamma!:
=´( Nam!!
2011-01-28 kl 23:47:22

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: