Det här är inte okej

Kommer ni ihåg mitt inlägg om för unga mammor? Något jag absolut inte tycker är okej är när någon koppierar. Jag menar, i min blogg vill jag gärna skriva mitt eget. Och inte ska jag behöva vara orolig att någon annan läser och sedan tar idén. Det tar inte 30 sekunder att göra ett inlägg, Det krävs arbete och idéer faktiskt. Och nej, jag tror knappast det är en slump att hon råkat skriva om exakt densamma sak som jag, när det finns miljader olika saker att ta upp. Dessutom har jag kännt denna personen väl.

Mitt inlägg



Hennes (Nämner inga namn.*)


5 kommentar(er)
Anonym:
nej duso, nisam kopierala nego sam mislila na unga mödrar i onda vidjela tvoj inlägg sen tänkte ja "skit samma vi är endå inte vänner så jaja" ali neboj se ;)
2011-01-05 kl 22:07:02
Anonym:
Merima! http://mexybrkovics.blogg.se

Herregud har tjejen ingen fantasi? Wannabe
2011-01-05 kl 22:17:22
Anonym:
det var ju inte ens samma? så snälla klaga inte.
2011-01-05 kl 23:33:23
Vanessa:
Hej! Ja fick inte åka in till stan idag för mamma, med 'ovädret'. Imorgon om de e lungt väder fick ja åka sa hon, tyvärr
2011-01-06 kl 12:07:49
URL: http://vanessawilsons.blogg.se/
Anonym:
Kan inte du lägga upp lite mer dagens outfit osv. Du har en grymt snygg stil och en ännu grymare blogg!!
2011-01-06 kl 19:41:38

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: