DOUBLE

Hej på er!
Ni anar inte hur trött jag är och vilken träningsverk jag har, REDAN. Körde inte bara ett pass idag, utan två, precis efter varandra!
Började med en jobbig Bodypump, och avslutade sedan med en rolig (men fruktansvärt jobbig) Bodycombat. Fy vad jag är grym =D

Nu ska jag unna mig en lång dusch, och sedan ska jag lägga mig i soffan och vara stolt över mig själv, vilket jag verkligen borde vara. Helt sjukt att jag faktiskt klarade av det... Bästa känslan

Idag tränade jag i mitt nya Nike linne och favorit brallorna. Allting går så himla mycket lättare när man har på sig något man nyligen köpt och som man tycker om =)


Visst är linnet snyggt? Älskar färgen, men ryggen är nog min favorit!
Vi hörs efter min långa och välbelönta dusch ♥

1 kommentar(er)
en blogg bland tusen andra:
Nya träningskläder gör susen för motivationen :D
2011-01-18 kl 23:23:39
URL: http://kavajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: