I DONT NEED A DISHWASHER

I use my hands!
Diskar just nu och tänkte bara medela att jag är vaken. Har ätit frukost och nu städar jag lite smått. Ska om en timma ungefär möta mamma och fixa en sak, sedan träffar jag Olivia, så ska vi sola ♥ Känner att blekfisa jag behöver få lite färg. Får drömma mig bort till något varm land...
Ska försöka hinna skriva ett inlägg till innan jag drar.

Och ett snabbt svar på en kommentar jag fick: "Du tar verkligen åt dig av varje elak komentar du får. Komiskt".
NEJ, det gör jag inte, jag vill bara få er alla att inse att ni inte äger jorden, och snälla sluta läs min blogg, jag behöver inte bloggläsare som du. Jag nöjer mig med mina grymma och snälla läsare. Jag bloggar inte för att bli känd här, jag bloggar för att jag tycker det är kul. Så behöver inte ditt besök på min blogg!

1 kommentar(er)
Anonym:
Jag vet att det är svårt att inte svara på deras elaka kommentarer men det är inte ens värt att uppmärksamma dem för de är inte värda något de är bara fega anonyma. Din blogg är jättebra iallfall!
2011-01-08 kl 15:21:55

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: