JAG ♥ VÅR BIL

Kom hem för inte så länge sedan. Ätit lite och förälskat mig i vår nya bil. Kan inte sluta titta på den genom fönstret. Och det känns så overkligt. Att vi faktiskt har bil nu. Och vilken skönhet till bil alltså, sååå himla fin... Kommer trivas så bra,  både jag och mamma!

Nu måste jag i alla fall planera min vecka. Ska sätta mig framför mitt bord med kalendern och skriva ner lite ärenden och plugg som ska vara gjort denna vecka. Känns verkligen som att jag lyckats bra med mina betyg. Vi kommer att få reda på de på torsdag, men jag har en känsla redan nu att jag har vart duktig, alla fyra åren på Casa.
Känns endå ganska tråkigt att det bara är en termin kvar på min skola. Fick dessutom reda på att min mentor ska bli pappa =D
"Jag ska bli pappa". Sekunden senare studsate alla upp från matbordet (speciellt vi tjejer). Nästan så att man blev tårögd...

Men nu får ni bli lite smått tårögda, för här kommer våran bil =D Jag dör nästan här framför datorn...



2 kommentar(er)
Anonym:
Hej zana! jag älskar din blogg och sånt, men jag undrar vad din mamma jobbar med? för du får ju så mycket grejer hela tiden !

2011-01-18 kl 18:19:31
titta på din mamma!:
That`s HOT ;) Brom broooom
2011-01-18 kl 21:14:03

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: