Mum



"Hej Zana! jag älskar din blogg och sånt, men jag undrar vad din mamma jobbar med? för du får ju så mycket grejer hela tiden"

- Hejhejhej =)
Min mamma jobbar som personlig tränare på SATS, dessutom instruktör på flera olika klasser där. Hon är instruktör på klasser som Bodypump, Shape, Cykel, Box mm. Hon har alltid älskat allt som har med sport och träning att göra. Hon har själv tävlat elit i judo, och sen dess har hon alltid vart kreativ för olika träningssätt. Hon brinner för att hjälpa andra med träning, och tränat såklart själv, hm... HELA TIDEN
Hon är verkligen världens bästa, och jag får förtjänade saker. Om jag är snäll flicka, så får jag... Nej men precis som de flesta barnen, hehe.

På dessa bilder under, blev mamma fotograferad och intervjuad. (Ni kanske såg henne på teve?) Och medans hon blev fotograferad av en något mycket bättre fotograf än jag, tog jag de här bilderna ♥ Mamma i vit dräkt!








1 kommentar(er)
titta på din mamma!:
Gooooo Tetka =) hun er jo SM?
2011-01-18 kl 21:15:14

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: