New bag

Glömt visa er min nya väska, hur kunde jag! Den som är så läcker =D
Är i alla fall hemma nu. När jag stigit in ser jag att mamma däckat av på soffan. Väckte henne och frågade ifall hon ville ha lite mat, och när hon började prata insåg jag att det var något som inte stämde... Mamma har blivit sjuk, IGEN! Fy, stackars mamma. Får ta hand om henne extra nu alltså ♥.
Har i alla fall lagat lite mat nu, grillad kyckling med sallad, och tänkte bara blogga lite snabbt innan jag ska lägga mig i soffan och kolla på film.
Är helt slut verkligen. Idag var solariet alldeles för varmt så jag kom ut 5 minuter tidigare. Ush, det var nästan för jobbigt. Men lite färg har jag i alla fall fått på mig.


Visst är den snygg? Ännu snyggare i verkligheten =D 1700 kr gick den på!
4 kommentar(er)
Anonym:
jättefin! :)<3
2011-01-09 kl 15:07:29
Anonym:
Fin! :) Vill bara säga att du är så otroligt fin, både insidann och utsidan. Du verkar vara så otroligt snäll och glad och du är så sjukt söt! Tror verkligen du kan bli modell så lägg inte ner det där. Och kom ihåg att du är underbar på alla sätt precis som du är. Bry dig inte om alla elaka komentarer. Dom är bara avensjuka.



Ha det bra, älskar dig och din blogg kramar! :)
2011-01-09 kl 15:38:25
amanda:
gå in och anmäl dig till veckans blogg på min blogg här; http://aamandanathalie.blogg.se/2011/january/vi-kor-igang-med-en-1.html

puss<3
2011-01-09 kl 16:37:47
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Gabriella:
åh vilken grym väska! jag undrar bara var du har köpt den. Jag har verkligen gått runt å letat efter en sådan hur länge som helst. skulle vara jättesnällt om du svarade i bloggen! tack!
2011-01-09 kl 22:46:17

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: