NU ÄR JAG IGÅNG

Hej alla starka =D
Kom precis hem från gymmet (innan det stan) och guuud vad vi tränade på bra idag! Vi körde mage rumpa lår, axlar och rygg. Allt i ett, och bra gick det. Vi svettades som grisar men alltid värt det i slutändan när man får hoppa in i duschen och känna hur enormt duktigt man är som tagit sig till ett gym en lördag. Jag älskar verkligen att duscha direkt efter ett hårt pass!

När jag ändå är i farten tänkte jag tipsa er om något att äta efter träning i gym eller annan sorts träning.
Man vill inte det första man gör, äta ett kilo godis när man kommer hem till middag, eller en stor pizza. Eller? Jag kanske är ensam om den tanken?
Efter ett hårt träningspass då man förlorat en hel del kalorier, vill man helst stoppa i sig något som är nyttigt och mättande. Något bra för magen.

Ta ungefär 1 dl light KESO.
Skär upp äpple i små bitar och blanda med KESOn.
Därefter lägger du i ungefär en halv hand mandel, och blandar.
Till det tar du ett halvt glas juice, och några klementiner!

De flesta glömmer bort att nötter är viktigt. En halv hand mandel om dagen borde alla äta, även fast man kanske inte tycker att det är gått. Inte vilken nöt som helst, utan mandel. Det finns en hel del feta nötter också!



0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: