PRO

Jag kan nästan tänka mig att ni tycker att min blogg är så tråkig när jag inte tar kort till exempel när jag är på gymmet, eller när jag fikar med mina kompisar ecc.
Även fast jag så gärna vill ta kort på allting jag gör, så går det inte. Och det är pågrund av min så himla dåliga kamera. Dessutom är det så svårt att ta med sig denna datorn, som mamma faktiskt behöver här hemma också.
Våra andra två datorer är söndriga på något sett, så de går inte att använda tyvärr. Så just nu är det så typiskt...

Men jag håller bloggen uppe, för jag vet att det kommer att bli bättringar, och för att jag älskar att blogga, och för att jag älskar er bloggläsare!
10 mars fyller jag år, och då kommer jag att antagligen få en systemkamera i födelsedags present (Just för att jag älskar att ta kort, och för att jag ska på Justin Bieber konsären 6 dagar efter). Därifrån vill jag ha bilder för livet på killen som förändrat mitt liv.
När jag och mamma flyger över till London där kkonsären kommer att befinna sig, har mamma lovat mig att vi ska köpa min Macbook dator. Då kommer jag dessutom ha min alldeles egna dator + en gym systemkamera.
Det ska bli så himla bra!

http://livetalalinda.blogg.se/images/2010/macbook-pro_100798493_124275207.jpg

http://www.inet.se/files/img/max/6202039_0.png


0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: