Do you wanna be on top?

Om jag ens ska försöka gå till skolan imorgon så måste jag vila upp mig ordentligt!
Ligger i soffan just nu och skall svälja tre olika tabletter, fy... Är det bara jag som har jättesvårt för att svälja tabletter?
Justin Bieber är på, och klockan åtta är det Top Model final. Vem hejar ni på? Jag hejar faktiskt på Krista som har en mycket bättre gång än Raina. Mycket mer energi och hennes foton är betydligt mycket bättre. Tyvärr har hon lite attityd, vilket sänker henne lite faktiskt. Men med tanke på hennes kapacitet som modell, så hejar jag på henne!
Raina har ett riktigt modellutseende och kommer att ha en modellkarriär framför sig vare sig hon vinner eller inte =)

http://l.yimg.com/l/im_siggJIaS1zDvQs4xhgFPBo_vaQ---x626/tv/us/img/site/68/14/0000066814_20100512223040.jpg
Eller... Vad tycker ni?

0 kommentar(er)

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: